3 Φεβ 2012

Ένας πλήρης και συνοπτικός οδηγός για την παρασκευή σαπουνιού - Σαρίδου Μαρία



O αρχαίος Γαλάτης  Βρωμίξ,  σας παρουσιάζει το σαπούνι!
Πρώτοι οι Γαλάτες,  είχαν ανακαλύψει τις ιδιότητες του σαπουνιού και το χρησιμοποιούσαν αρκετά συχνά!  Ήταν πολύ προχωρημένοι στο θέμα της καθαριότητας γιατί ακόμα και η γνωστή τους Κλεοπάτρα δεν γνώριζε τι θα πει «σαπούνι»!
 Ο Δρυίδης τους, ο Πανοραμίξ, εκτός από τα μαγικά φίλτρα που παρασκεύαζε, έφτιαχνε και μια ακόμα μυστική συνταγή, το σαπούνι!  Χρησιμοποιούσε υλικά που έβρισκε στην Γαλατία,  όπως ελαιόλαδο, ποτάσα από στάχτη και βότανα που μάζευε στο δάσος. Έβαζε όλα αυτά, στο μεγάλο του καζάνι και τα έβραζε, μέχρι να αφρίσουν!!!
  
Τούτο το βιβλίο, είναι το πρώτο μου βιβλίο για την παρασκευή σαπουνιού. Το έγραψα για εσάς που θέλετε να μάθετε τα μυστικά της σαπωνοποιίας. Είναι ένας πλήρης οδηγός, ο οποίος περιέχει αναλυτικές οδηγίες για την παρασκευή σαπουνιού με την κρύα μέθοδο σαπωνοποίησης για στερεό σαπούνι, με  πολλές χρήσιμες φωτογραφίες.
Περιεχόμενα
Περιέχει μια σύντομη ιστορία του σαπουνιού, περιγραφή όλων των χρήσιμων υλικών που χρησιμοποιούνται στο σαπούνι. Ακόμα, ποια σκεύη και βοηθητικά μέσα είναι απαραίτητα για την παρασκευή του σαπουνιού. Αναφέρονται απαραίτητες πληροφορίες για βότανα και αιθέρια έλαια και αναλυτικές συνταγές,  για το πώς μπορούμε να φτιάξουμε σαπούνι για πλύσιμο των ρούχων, των πιάτων,  για το σώμα και τα μαλλιά. 
Περιεχόμενα
-->
Αναφέρεται κυρίως σε ανθρώπους που θέλουν να πρωτοξεκινήσουν να φτιάχνουν σαπούνι αλλά και σε αυτούς που έχουν φτιάξει τα πρώτα τους σαπούνια και χρειάζονται επιπλέον πληροφορίες. Σύντομα, θα είναι έτοιμο και το επόμενο βιβλίο σαπωνοποίησης, το οποίο θα είναι για προχωρημένους σαπωνοποιούς.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επικοινωνήστε μαζί μου μέσω email ή στο κινητό μου.

Αν θέλετε να το αποκτήσετε τώρα πατήστε εδώ  https://www.etsy.com/listing/698415331

Εχει βγει και το δεύτερο βιβλίο μου μπορείτε να το δείτε κάνοντας κλικ εδώ!

20 σχόλια:

stella είπε...

που μπορω να βρω το βιβλιο? ειναι πολυ ενδιαφερον

stella είπε...

που μπορω να βρω το βιβλιο.Φαινεται πολυ ενδιαφερον

Maria's handmade είπε...

Γεια σου Στέλλα, το βιβλίο αυτό δεν έχει κυκλοφορήσει σε βιβλιοπωλεία. Το επόμενο μου θα το εκδόσω κανονικά.
Αυτό μπορείς να βρεις μόνο απο μενα, αν θελεις μπορεις να μου στειλεις ένα email για πρισσοτερες πληροφορίες. Σε ευχαριστώ

Unknown είπε...

Καλησπέρα που μπορώ να βρω το βιβλίο σας;;;;; είμαι σίγουρη ότι έχει ενδιαφέροντα πράγματα!!!

Ανώνυμος είπε...

kalhmera maria kai mpravo sou gia ola ayta ta yperoxa pragmata pou kaneis!!!! pos mporo na paro ki ego ayto to biblio??? an theleis pes mou leptomeries sto mail..marakimara@hotmail.com...eyxaristo!!!!

Kitchen Stories είπε...

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την παρασκευή του σαπουνιού!
Πολύ όμορφο και το εγχειρίδιο που το συνοδεύει.
Συγχαρητήρια!

Ζ.

Maria's handmade είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ!

SPYRIDOULA είπε...

Καλησπέρα!Σε περιμένει ένα παιχνίδι για να πάρεις μέρος, στο μπλογκσπιτάκι μου!
http://handmade-by-spyridoula.blogspot.com/2012/03/httpwwwbloggercomimgblankgif.html
φιλάκια!!!

Sophie είπε...

Καλώς σε βρήκα Μαρία!!Πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σου!!!Θα σε παρακολουθώ και θα τα λέμε!!Σε περιμένω και στο δικό μου μπλογκάκι!!!Φιλιά και καλή σου μέρα!!

Ανώνυμος είπε...

kalispera sas me endiaferei to vivlio gia to sapouni pws mporw na to vrw?to mail mou einai sfsmaro@yahoo.gr

aris είπε...

Γειά σου Μαρία!Κάνεις φοβερή δουλειά!Να είσαι καλα!Ενδιαφέρομαι και εγώ για το βιβλίο σου.Μπορείς να μου γράψεις κάποιες λεπτομέρειες(Με ενδιαφέρει να έχει κάποια "μυστικά" και αρκετές συνταγές μέσα)το κόστος του,τρόπους αποστολής κλπ κλπ.Το mail μου ειναι arisramos22@gmail.com.Περιμένω νέα σου.

Thena είπε...

Γεια σου Μαρία!Βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το βιβλίο σου και θα ήθελα κάποιες επιπλέον πληροφορίες,επίσης το κόστο του και τον τρόπο αποστολής του.Ευχαριστώ!

Elena El Papadopoulou είπε...

Καλώς σε βρήκα Μαρία, εχεις ένα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον blog, πολλά μπράβο!!!!
Σε βρήκα ψάχνοντας στο google πληροφορίες για την παρασκευή σαπουνιου και μάλλον θα χρειαστώ βοήθεια!!!!!

:)))

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα θα ήθελα και εγω το βιβλιο σου το email είναι th.koustianis@gmail.com
ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Μπορείς να μου πεις λεπτομέρειες για το βιβλίο σου; Φαίνεται ενδιαφέρον. το email: optimous [at] gmail.comjavascript:void(0)

alkimiyas είπε...

kalipsera tha ithela kai ego plirofories gia to vivlio sas...sto email mou katerinoula271@gmail.com

sarakey είπε...

Συγχαρητήρια για το blog σας! Μου άρεσε πάρα πολύ!!!!! Με ενδιαφέρει πολύ η παρασκευή σαπουνιού...
Θα θελα λοιπόν να μου δώσετε πληροφοριες για το βιβλίο ΄΄Παρασκευη Σαπουνιου'' αλλά και για το άλλο που αναφέρεται παραπάνω ότι θα εκδώσετε.To mail είναι: sarakey129gmail.com Περιμένω νέα σας με ανυπομονησία!

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα πολυ το βιβλιο σου για παρασκευη σαπουνιου.Μπορεις να επικοινωνησεις μαζι μου στο mail sosspap@gmail.com ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα που μπορώ να βρω το βιβλίο σας;;;;;kchouzouris@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για τις πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες!! Θα ήθελα και εγώ να μάθω λεπτομέρειες για το βιβλίο σας.. (κόστος, τρόποι αποστολής κλπ)! Το mail μου είναι: letzan@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ!!!!