6 Ιουλ 2010

Το blog μου στην εφημερίδα 'Εθνος του Σαββάτου



Το Σαββάτο 19 Ιουνίου δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Έθνος ένα ρεπορτάζ για τα "Καλλυντικά φτιαγμένα με τα χέρια σας" από την Ρούλα Γιακοπούλου.

Σε αυτό το ρεπορτάζ αναφέρεται το blog μου και κάποιες συνταγές μου. Δυστυχώς όμως δεν μπορούσα να δώσω φωτογραφία γιατί τότε ο γιός μου ήταν περίπου 1,5 μηνών .

Ευχαριστώ πολύ την Ρούλα για το ρεπορτάζ και εύχομαι όλα και περισσότεροι άνθρωποι να φτιάχνουν τα καλλυντικά μόνοι τους!


http://www.ethnos.gr/

4 σχόλια:

Kalli Kent είπε...

Μπράβο!! Χρειαζόμαστε πολλά τέτοια!! Τα συγχαρητήριά μου!!

Florendia είπε...

Συγχαρητήρια! Συμβουλεύομαι συχνά το blog σου. Έχει τέλειες συνταγές!

sadigi είπε...

Πάντα τέτοια Μαρία, μπράβο
και ευχαριστούμε για την προσφορά σου !

Maria's handmade είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!